Type to search

Dravci Foto & Video

VIDEO: Za štikami do Švédska – reporty z každého dne

Naše druhá rybářská výprava se stala skutečností a opět po roce tak naše parta kamarádů vyráží 2000 km na sever do oblasti mezi městy Sundsvall a Östersund ve středním Švédsku, na revíry Gimån a Helesjö. Těšíme se na divokou lesnatou přírodu, průtočná jezera a jezírka ideální pro lov štik a okounů a také na peřeje řeky Gimån, nabízející úžasný lov pstruhů a lipanů. Níže vám budeme den za dnem přinášet video reporty z toho nejzajímavějšího, co nás potká.

Den 1.

První den naší výpravy za štikami do Švédska. Jedno auto, 3 rybáři, tuna věcí – všechno poctivě sbalené a naložené, síly nachystané a sakra dlouhá cesta před námi. Bude to náročné, ale vidina krásné a divoké přírody a hlavně chytání, které je pro mnohé splněným snem nás žene kupředu.

Den 2.

Konečně jsme po dlouhé cestě dorazili na místo, do oblasti řeky Gimån – Helesjö. Ubytovali jsme se, nachystali vše potřebné a i párkrát zkušebně nahodili.

Den 3.

Třetí den jsme poprvé na vodě. Počasí nám sice úplně ideálně nepřeje, ale konečně chytáme a potkali jsme i prvních pár zubatých!

Den 4.

Pokračujeme v hledání švédských štik. Dnes trochu aprílové počasí. V noci mrzlo, ráno vyšlo slunce a aktivita ryb rázem klesla k nule. Ale i tak jsme si poradili. Celkové skóre už přesáhlo 25 kousků, větších kusů není tolik, ale jsme pořád na začátku.

Den 5.

Další den přináší další výzvy v rámci našeho švédského dobrodružství.

Den 6.

Dnes jsme zažili během jednoho dne všechno co počasí nabízí. Slunce, jasno, silný vítr, déšť, velké vlny a nakonec sníh … tohle se opravdu dá zažít jen tady!

Den 7.

Dnes pokořena hranice 90 cm a to hned dvakrát. Dva úlovky dosáhly 94 cm. Počasí si s námi stále hraje a ryby si musíme zasloužit.

Den 8.

Dnes jsme si zachytali na řece a jejích a rozlitinách. Kromě krásných štik jsme si užili i nádherné přírodní scenerie. Švédsko je v tomto prostě jedinečné.

Den 9.

Poslední den jsme nechali štiky štikami a zkusili jsme tentokrát štěstí se pstruhy.