Type to search

Feeder Honza doporučuje

2. liga LRU feeder – druhé kolo pohledem Jihočechů

V polovině září jsme jako HONZOVORYBARENI.CZ FEEDER TEAM vyráželi na 2. kolo 2. Ligy LRU Feeder do Brandýsa Nad Labem jako pátý tým celkového pořadí po prvním závodě, který se už před prázdninami odchytal v Týnci Nad Labem. Tohle umístění pro nás jako pro nováčka bylo více než lichotivé a pomýšleli jsme díky němu na dobré umístění i v následujícíh kolech. Zjistili jsme, že s konkurencí se umíme porovnat a jelikož výsledky v prvním kole byly maximálně vyrovnané, cítili jsme šanci zabodovat.

Do Brandýsa jsme odjížděli v lehce pozměněné sestavě, kdy Štěpána nahradil na tento závod talentovaný Honza Němec. Moc se na závod těšil, a my věřili, že se s podmínkami 2.ligy dobře popasuje. Jako vždy jsme po cestě na páteční trénink zastavili na společné jídlo opět to odnesla čína a také jsme domlouvali sraz s naším druhým jihočeským týmem. Páteční trénink jsme pojali zodpovědně, měli jsme dostatek času, vyzkoušeli jsme rúzné vzdálenosti a 2 druhy krmení, abychom si udělali obrázek jak to bude druhý den vypadat. Opět jako již pokaždé na Labi bylo potřeba kosičkami na podběrákových tyčích upravit břehy a posekat stulíky, které rostou několik metrů do vody. Opět jsme došli k tomu, že není potřeba vybrat to úplně nejlepší krmení, ale krmení které ve spojení s rychlým chytáním a šikovnou rukou vyloženě nezklame a nepropadne. Nechtěli jsme vše sázet jen na jednu kartu a hrát buď a nebo. Spíše jsme si vyzkoušeli dávkování a skladbu živé.

Večer jsme odjeli na ubytování, kde jsme v rychlosti pogrilovali a zapili přípravu na závod. Vše bylo nachystáno a v klidu jsme ulehli, abychom se na ráno dobře prospali. Ačkoli jak kdo, kluci přes noc nařezali hodně dříví. Ráno jsme dorazili na sraz a odlosovali. Los nám vyšel slušně, tak jak jsme si přáli. Marek šel na A , Honza na B a já mířil na C.Příprava proběhla až na pár prostojů a připomínek kvůli parkování aut, celkem hladce. prohlédl jsem dno osahal ho kapkou zaklipoval pruty tentokrát asi 7.  Po signálu krmení se vše rozběhlo, já začal krmit 2 vzdálenosti, doufal jsem v rychlé chytání na krátko, které mi vyhovuje, ale vím, že ne na všech místech to na tomto úseku funguje, proto jsem si nechával zadní vrátka. Z počátku byl můj sektor na všechny strany hodně srovnaný, co do aktivity ryb, všude to bylo podobné až na forhont, kdy byl znát větší pohyb. Dolů jsem neviděl. Marek Měl na A slušné místo, na kterém jsme den před trénovali, kousek od forhontu, a u Honzy jsem dofal, že z průměrného B zabojuje.Celé kolo se napříč závodní tratí a startujícím polem ukázalo jako nesmírně obtížné. Rybám se jednoduše nijak extra nechtělo a navíc, když už tak jen místy. Z tohoto ošemetného kola jsme vyvázli s 6-6-10. Se součtem jsme nemohli být spokojeni, pro mě dokonce 6 znamenala nejhorší umístění za dobu co se závodnímu feedru věnuji.

Dali jsme hlavy dohromady a zareagovali na situaci několika změnami. Druhý den byl rybářsky o poznání lepší ceých 5 hodin mi ryby průběžně braly a jen regovaly na změny, které jsem musel v průběhu času dělat, abych udržel jejich pozornost. Vedle mě chytal perfektně další zástupce jihočeského týmu Lukáš Man. V celkové sopučtu nakonec u jednu rybu udělal 1.místo v našem sektoru B a zaslouženě si došel pro pohárek. Já skoncil velmi velmi těsně 2. Bohužel kluci si vybrali kopec smůly a i s tímto kolem jsme byli hrubě nespokojeni. Ono 2-12-14 není nic k chlubení, ale věřím, že za rok na Labi už budeme chytřejší. Už cestou zpět na Jih jsme měli v hlavách závěrečné kolo na konci září u nás na jihu. Věděli jsme, že jsme zde silní a šikovní. V divizi jsme zde vybojovali nevídané 1-1-1, 1-1-1 O to více jsem byl zvědav jak dopadne konfrontace s druholigovou špičkou.